Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

«Νιώθω τον Θεό προσωπικά ΚΟΝΤΑ ...»



«Νιώθω τον Θεό προσωπικά ΚΟΝΤΑ ...»



«Ο Θεός, να είναι μαζί μου, όπως ήταν με τους πατέρες μας. Ευλόγησε τις σκέψεις μου, τα λόγια και τις πράξεις. Ευλόγησε τις συναντήσεις μου και την μοναξιά  μου. Ευλόγησε εισόδους και εξόδους μου. Ευλόγησε τις επιθυμίες μου και τα όνειρά μου . Ευλόγησε ανάσες μου και ανάσες μου. Ευλόγησε προσπάθειά μου και να  χαρώ  το έλεος σου και την  δόξα σου.  Ο Θεός συγχώρεσε με, και δίδαξε με.. Ο Θεός, να είναι μαζί μου πάντα! «Αυτή είναι μια λέξη της προσευχής, γραμμένο στο Ομσκ το 1955, από τον ιερέα Μιχαήλ Trukhanova ομολογητή, ο οποίος πέρασε 15 χρόνια σε φυλακές, στρατόπεδα και την εξορία, πνευματικός συγγραφέας, ιεροκήρυκας, καθοδηγητής , ομολογητής ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: